2022. április 17., vasárnap

Samsung Note 10 Lite N770F/DS Törött! - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Eladó a képeken látható Samsung Note 10 Lite N770F-DS mobilkészülék. Külseje használt, kijelzője láthatóan törött. Nagyjából 2 hete került hozzám, akkor még a bekapcsoló gomb megnyomására egy pillanatra felvillant a kijelzőn egy zöld csík, viszont egy ideje ezt már nem tapasztalom. Az én készülékem bár nem sansung szintén ilyen töltővel rendelkezik, de arra a készülék nem reagál, ha rádugom egyszerűen nem történik semmi. Alkatrésznek gondolom azért felhasználhatóak a belső dolgai. Az aukció tárgya a készülék, tartozékai nincsenek.
Megkérem a kedves vásárlóm hogy rendelés után 2 napon belül rendezzük az ügyletet. Nem keresgélek senkit, ha a vevő nem jelentkezik a terméket újrahirdetem. Illetve az ilyen külföldön vagyok, elfelejtettem, stb magyarázatokkal nem tudok mit kezdeni, szerintem ez mindenki számára érthető.
Köszönöm az érdeklődést!

Jelenlegi ára: 8 000 Ft
Az aukció vége: 2022-04-18 03:11 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése