2020. december 26., szombat

MAM Anti-Colic 2m Mixed Colour márkájú,részeire szétszedhető,bolti új állapotú cumisüveg:260 ml - Jelenlegi ára: 2 595

Eladó egy MAM Anti-Colic 2 m Mixed Color márkájú, bolti új állapotú 260 ml-es űrmértékű cumisüveg, almazöld színben.
A cumisüveg a lecsavarható alja miatt könnyen tisztítható, mert teljesen szétszedhető és sterilizálható is minden része.
A hivatalos leírása szerint: önsterilizáló funkciója van a cumisüveget néhány egyszerű lépésben átalakíthatja sterilizáló üveggé, így nem szükséges más sterilizálás. Ideális útközben is.
A cumisüveg anyaga: műanyag.
A cumifej anyaga: szilikon és jelenleg 1-es méretű dudli van benne, amely természetesen cserélhető, sőt majd idővel kell is!
Az űrtartalma: 260 ml-es.
Az ajánlott kor amelytől használata ajánlott 2 hó feletti csecsemőnek.
Szuperérzékeny hasfájásmegelőző szelepének köszönhetően a levegő áramlás szabályozott etetés közben, így kevesebb levegőt nyel a baba, ennek köszönhetően csökken a hasfájás a babánál. Nem tud egyszerre sokat és mohon nyelni, én ezt tapaztaltam.
A cumifej formája, hogy az anyamellet utánozza.
Szétszedve 6 részből áll a cumisüveg a tetővel együtt.
Én nagyon meg voltam elégedve a cumisüveggel, mert könnyen tisztítható azáltal, hogy részeire szedhető ill. nem lett hasfájós a babám valamint direkt a Carrera Baby cumisüveg színéhez vásároltuk meg ezt a modellt.
Keveset használt cumisüveg, mert 95%-ban szopizott a babám, de voltak alkalmak, mikor inkább lefejtem az anyatejet és vittem magammal és ebből etettem meg a csecsemőmet.
A fotók nem teljesen tükrözik az állapotát a terméknek , mert alkonyatnál fotóztam és sötétek a képek, de valóságban egy bolti új állapotú MAM márkájú cumisüveg.
Vannak még fotóim, kérésre szívesen küldök belőlük !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a terméket !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 2 595 Ft
Az aukció vége: 2020-12-27 00:42 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése