2020. október 28., szerda

Csodaszép Picadilly maxi therapy 41-es ÚJ - Jelenlegi ára: 7 990 Ft

Csdoaszép élénk meggybordó PICADILLY comfort, -maxi therapy őszi-tavaszi cipő.
Kényelmes stabil sarok magassággal készült , puhán párnázott talprésszel, észre sem veszed ha a lábadon van...., annyira kényelmes.
Brazil termék.
Méret 41-es.
Belső hossza 26 cm
Sarok 6 cm.
Új ára 19. 900. -
Saját részre vásároltam, megvettem, mert annyira gyönyörű, de mégis nagy , így sajnos kénytelen vagyok megválni tőle: (((
Állapota hibátlan,   akár  új, egyetlen egyszer viseltem rövid időre , de rá kellett jönnöm nem a méretem....
Ha a termékkel , és a mérettel kapcsolatosan bármilyen kérdésed lenne , szívesen válaszolok...
A POSTA DÍJA, -és módja  gyakran változik, ezért kérlek pontosítsuk : ))

Jelenlegi ára: 7 990 Ft
Az aukció vége: 2020-10-28 21:49 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése